onsdag den 21. oktober 2009

Vintage favoritter.. Part 2


I Time's up hænger tøjet altid pænt opdelt i farver og stil, hvilket gør det super nemt hurtigt at danne sig et overblik..

Denne halskæde fra Monies må gerne blive min.. Jeg elsker alt, der bæger præg af charleston stilen og 20erne..

Efter Glam smuttede jeg ned i Time's up, som med det meget selektive og kræsne udvalg altid er en fornøjelse at besøge og musikken og indretningen er med til at gøre stedet ægte og autentisk. Jeg elsker Monies, og i Time's up kan man finde gamle Monies smykker, der blot er blevet skønnere med tiden. Derudover var der et par velour bukser fra Versace, der stjal min opmærksomhed. Det blir nok ikke lige til mig, men var man blot lidt højere, så....

1 kommentar:

  1. Faldt lige over din profil via eurowoman, og er meget fedt lige at få et blik ind "bag kulissen". Jeg ville så gerne blive modeassistent på et blad som eurowoman eller costume, så er lidt misundelig ;-) Men ville egentlig bare høre hvor den Times up ligger henne? Der ville jeg gerne lure lidt..

    //Ditte

    SvarSlet