søndag den 8. november 2009

A Shaded View on Fashion

Diana Pernet med det karakteristiske teatralske og sorte look..
Diane Pernet og Henrik Vibskov..
Der var fuldt hus..
Sangerinden Aura..
Man kan lige ane mig på tredje række!!

I går aftes var jeg inde i Rundetårn til et CPH: DOX arrangement hvor stifteren af A Shaded View on Fashion, Diane Pernet, selv var til stede, for at have en art-talk inden screeningen med Henrik Vibskov. Screeningen bestod af små mode- og kunstfilm, som blev vist i år på ASVOFF festivalen i Paris, som Pernet er stifter af. Der blev bl.a. vist små film af Steven Klein med Lara Stone i hovedrollen samt Gareth Pugh's AW09 Collection video- min personlige favorit. Du kan stadig nå at se doc'en som vises igen torsdag.


Alle billeder er lånt fra Pernet's blog, da jeg self havde glemt mit kamera!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar